News

Event news Upcoming

No events

Events Latest

No events

Calendar News

January 2018
M T W T F S S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.

Uspešný MatchMaking event v Ruskej Kaluge

logo_small.png

Automobilový klaster – západné Slovensko, ktorý je líd partnerom projektu AutoNet  v dňoch 24-26. Októbra 2012 organizoval tretí mimoeurópsky MatchMakingový event vo významnom ruskom automobilovom meste Kaluga, ktoré je len 170km vzdialené od hlavného mesta Moskvy. 

Tento event úspešne nadviazal na doteraz realizované jarné MatchMakingové eventy v Istanbule a Kyjeve. Snahou Automobilového klastra – západné Slovensko bolo nájsť vhodný event s medzinárodnou účasťou kde  by mohol projekt AutoNet prezentovať čo najširšiemu publiku. Zástupcovia ACWS sa v apríly 2012  spolu s projektovým partnerom Saxony Economic Development Corparation  stretli so zástupcami organizácií poriadajúcimi jednu z najvýznamnejších ruských automotive konferencií, AUTOEVOLUTION 2012.

Táto konferencia bola  tretí krát organizovaná v spolupráci ruského magazínu VEDOMOSTI a Agency for regional development of Kaluga region. Vedomosti je ruský ekonomický denník bol založený ako spoločný projekt významných svetových obchodných magazínov,  Financial Times a Wall Street Journal. Práve tieto skutočnosti dávajú Vedomostiam parameter „svetovosti“ a ACWS je hrdy na to,  ze sa mohol podieľať na spoluorganizácii tohto významného eventu.  Snahou Agency for regional development of Kaluga region  je zabezpečiť v oblasti Kaluga také podnikateľské prostredie, ktoré do regiónu priláka vhodných investorov.

Konferencia AUTOEVOLUTION 2012  sa začala dňa 24.11.2012 v ranných hodinách návštevou výrobných podnikov. Partneri Autonetu mali jedinečnú možnosť vidieť závod VOLVO Trucks, prvý výrobný závod skupiny VolvoGroup v Rusku,  ktorý sa zaoberá výrobou nákladných áut Volvo FM a Volvo FH.

V popoludňajších hodinách v konferenčnej miestonosti hotela Ambassador, práve MatchMakingom projektu AutoNet. Partnerom projektu sa podarilo na MAtchMaking priniest takmer 30 participantov z Nemecka, Slovinska, Talianska........ O MatCHmaking projektu AUtoNet bol z ruskej strany enormný záujem. Firmy sa nahlasovali na event ešte v posledný deň registrácie a tí ktorí sa nestihli, prišli na MatchMaking aj tak. Organizátori sa im nasledovne snažili vyhovieť ich požiadavkám a sprostredkovali im B2B meetingy. Za všetko hovorí fakt, že z ruskej strany sa tohto MatchMakingu zúčastnilo viac ako 60 participantov. Medzi nimi predstavitelia významných automotive firiem ako napríklad Peugeot – Citroen Rusko,.............. Sberbank – najväčšia ruská banka a mnoho ďalších.

Pre ruský trh bol MatchMakingový event prvou skúsenosťou s B2B rokovaniami a tento nástroj považujú za veľmi prospešný. Konferencia AUTOEVOLUTION si za tri ročníky svojho života získala stabilné miesto  na poli automotive konferencií v Rusku. Organizátori brali MatchMaking AutoNetu ako pridanú hodnotu celého trojdňového eventu a preto majú záujem tento nástroj implementovať ako súčasť tohto eventu.

Druhý deň eventu bol venovaný plenárnej sekcie v ktorej v dvoch blokoch vystúpilo 14 speakrov ktorí prezentovali  reprezentujúcich rôzne úrovne ruskej vlády, TOP a stredný manažment medzinárodných a ruských automobilových závodov, zástupcovia finančných inštitúcií, akcionári a investori, majitelia podnikov, špecialisti a analytici a neposlednom rade zástupcovia médií.

Konferenciu moderoval zástupca šéfredaktora Vedomostí, pán Alexander Gubský. Konferencia bola rozdelená do dvoch blokov počas ktorých sa riešili témy ako sú: 1. Podmienky ekonomického rozvoja Ruska: strategický pohľad na podnikanie a výkon. 2. Výroba a marketingová stratégia automobiliek: Čo sa zmení po vstupe Ruska do WTO?  (World trade organization) 3. Skúsenosti s lokalizáciou výroby v Rusku a jej perspektívy 4. Ako vedia hráči svetového automobilového trhu posúdiť riziká a ekonomickú realizovateľnosť dlhodobých investícií do ruskej výroby. 5. Rozvoj automobilových klastrov: Nové podmienky a výhody pre automobilový priemysel, jeho podniky, infraštruktúru a finančné mechanizmy.

Zaujímavou zložkou plenárnej sekcie bola možnosť publika hlasovať o aktuálnych otázkach. Publikum tvorilo 184 pozvaných hostí a takmer dve tretiny z nich uviedlo, že Rusko má šancu sa v budúcnosti stať nie len manufaktúrou automobiliek ale tiež ma potenciál pracovať vo vývoji. Publikum sa jednoznačne zhodlo pri položke, že Rusko nebude nikdy orientované na export.

V rámci plenárnej sekcie odznela prezentácia projektu AutoNet. Informácie o tom čím sa projekt zaoberá, aké sú jeho ciele a trvalá udržateľnosť priniesla zástupkyňa líd partnera, Automobilového klastra – západné Slovensko, slečna Klaudia Vlčková, ktorá je finančnou a projektovou manažérkou projektu. Automobilový klaster verí, že spoluprácu ktorú na tomto evente nadviazal , bude mať v budúcnosti pokračovanie.
 
Prezentácie z konferencie si môžete stiahnuť TU .
 
dsc_0885.jpg dsc_0883.jpg
 
 
 
 
 
 
 
 
dscf3281.jpg dscf3270.jpg